Klantenservice

Klantenservice

Hulp nodig bij het bestellen of informatie over retourneren? Op deze pagina helpen wij je verder.

Bestelling achteraf wijzigen of annuleren
Dat is geen probleem tot het moment van verzenden van de aangekochte artikelen. Dat kan met de Non Stop App 06 38866100, of via de mail info@nonstopfashion.nl.

Bestelling ophalen in de winkel
Je kunt je bestelling gratis ophalen in een van onze winkels. Klik bij het bestellen op de winkel waar je het wilt ophalen. Wanneer het (de) artikel(en) in de gekozen winkel is, ontvang je een mailtje of telefoontje.

Naar een ander adres laten versturen
Je kunt je bestelling op een ander adres laten leveren.

Bevestiging van je bestelling
Na betaling van de bestelling ontvang je een email met hierin de bestelde artikelen en het betaalde bedrag.

Betalen
Met de volgende betaalwijzes kun je betalen:

  • iDeal
  • Credit Cards (Visa en Mastercard)
  • Fashioncheque

Bewaar bij de Fashioncheque altijd de kaart. Bij retouren wordt het bedrag terug gestort op de kaart.

Veiligheid & privacy
Wij hebben een beveiligde betaalomgeving. Wij verstrekken nooit gegevens aan derden.

Bezorgkosten
Afhalen in de winkel is gratis in een van onze filialen. Voor € 4,99 wordt je bestelling thuisbezorgd of op een ander door jou opgegeven afleveradres.

Bezorgtijd
Je bestelling wordt binnen 3 tot 5 dagen geleverd. Wij streven ernaar de artikelen zo snel mogelijk op te sturen, dit is afhankelijk of alle artikelen op een locatie op voorraad zijn. Pakketten worden bezorgd van maandag tot en met zaterdag in Nederland.

Afhalen in de winkel

  1. Plaats een bestelling in de webshop
  2. Kies in welke winkel je wilt afhalen
  3. Wij verzamelen alle artikelen, het kan zijn dat sommige artikelen in een andere winkel liggen.
  4. Wij nemen contact op om te laten weten wanneer de artikelen in de gekozen winkel opgehaald kunnen worden.

Ruilen & retourneren in de winkel van een webshop aankoop
Een aankoop via de webshop kan retour gebracht worden in de winkel binnen 14 dagen met je aankoop/bevestigingsmail. Je ruilt het (de) artikel(en) om, of je ontvangt je aankoopbedrag retour. Wij nemen alleen artikelen retour als het artikel niet gedragen is, met een origineel en aangehecht kaartje, onbeschadigd en ongewassen.

Hoe ruilen & retourneren?
Gebruik van het retourformulier is verplicht. Formulier invullen en ondertekenen en bij het pakket doen. Knip het retouradres uit en plak deze op de verpakking. Het adres is:

Non Stop Fashion
Benschopperstraat 16
3401 DH IJsselstein

Stuur het pakket op en bewaar het zendbewijs goed. Als het pakket zoek raakt kan het getraceerd worden. In het geval van zoek raken vergoeden wij alleen met track & trace code. Retourkosten komen voor eigen rekening.

Retour ontvangen aankoopbedrag
Binnen 5 dagen na ontvangst van de retour gestuurde artikelen storten wij het aankoopbedrag terug. Bedragen betaalt met Fashioncheque storten wij weer terug op het kaartnummer, dus bewaar deze goed.

Ruilen & retourneren van aankopen in de winkel
Een aankoop in de winkel mag binnen 6 werkdagen geruild of geretourneerd worden met aankoopbewijs. . Je ruilt het (de) artikel(en) om, of je ontvangt je aankoopbedrag retour. Wij nemen alleen artikelen retour als het artikel niet gedragen is, met een origineel en aangehecht kaartje, onbeschadigd en ongewassen.

Waarom zit er verschil tussen ruilen & retourneren van aankopen in de winkel en aankopen in de webshop?
Bij aankopen via de webshop heb je wettelijk recht op 14 dagen zichttermijn. Het artikel heb je niet, zoals in de winkel, kunnen passen.

In de winkel pas je het artikel en wordt je niet verrast door de kwaliteit of pasvorm. Uiteraard kun je, als je thuiskomt, spijt krijgen van je aankoop. Je hebt dan 6 werkdagen de tijd om te ruilen & retourneren. Je ruilt het (de) artikel(en) om, of je ontvangt je aankoopbedrag retour. Wij zien het artikel graag in 6 werkdagen retour, zodat wij er andere klanten weer blij mee kunnen maken. Elk winkelbedrijf mag zijn eigen ruil & retourvoorwaarden bepalen waarbij aankoopbedrag retourneren bij een aankoop in de winkel geen wettelijke verplichting is zoals dit wel het geval is bij online aankopen.

Pakbon kwijt
Stuur een mail naar info@nonstopfashion.nl of een bericht naar de Non Stop App 06 38866100.

Kan mijn retourzending worden opgehaald?
Nee, retourzendingen moeten zelf worden opgestuurd en retourkosten komen voor eigen rekening. Adres: Non Stop Fashion Benschopperstraat 16 3401 DH IJsselstein. Uiteraard mag het gratis retour gebracht worden in een van onze winkels.

SHOP OP AFPSRAAK

Winkelen op afspraak bij een van onze vestigingen? Stuur dan een WhatsApp bericht naar 06 38 86 61 00 of bel direct naar de gewenste vestiging.

Contact opnemen

Advies of hulp nodig? Whasapp dan met een van onze specialisten via het onderstaande nummer:

06 38 86 61 00

Liever een mailtje sturen? Gebruik dan het onderstaande e-mailadres:

info@nonstopfashion.nl